KURIER BHP - KATALOG MARKI MALFINI

EN

...

37

KRAJÓW

12

JĘZYKÓW

4 800

KONSULTACJI

MIESIĘCZNIE

Chociaż automatyzacja i komunikacja cyfrowa rozpowszechniają się coraz bardziej, dla nas nadal

ważny jest kontakt osobisty. Nasi operatorzy poświęcają uwagę każdemu klientowi. Z nami mogą

mieć Państwo pewność, że nie będą zdani na łaskę algorytmów a na drugim końcu linii zawsze

będzie człowiek, który chętnie Państwu pomoże. Ważne jest dla nas, aby utrzymywać kontakt z

naszymi klientami i zapewniać im pierwszorzędny serwis, który wykracza poza ramy zwykłych

zautomatyzowanych procesów. Takie podejście pozwala nam budować długoterminowe relacje

oparte na zaufaniu, niezawodności i ludzkim podejściu.

Działamy w 5 kluczowych biurach:

ÚSTÍ NAD LABEM (CZ), DREZNO (DE), ZAGRZEB (HR), BUDAPESZT (HU) I HUNEDOARA (RO)

Posiadamy dziewięć salonów w ośmiu krajach europejskich.

Codziennie pomagamy naszym klientom w spełnianiu ich potrzeb. W ubiegłym roku obsłużyliśmy

łącznie 58 000 połączeń przychodzących, czyli średnio 4 800 rozmów miesięcznie. Najczęściej

zajmujemy się obsługą zamówień, polecamy odpowiednią odzież lub sprawdzamy aktualny stan

dostaw we współpracy z przewoźnikami. Ponadto nasi operatorzy obsługują również dużą liczbę

zapytań, przychodzących drogą mailową.

CIEKAWOSTKA

Najdłuższa nagrana rozmowa z naszym włoskim klientem

trwała niewiarygodnych 56 minut.

27