EN
...
37
KRAJÓW
12
JĘZYKÓW
4 800
KONSULTACJI
MIESIĘCZNIE
Chociaż automatyzacja i komunikacja cyfrowa rozpowszechniają się coraz bardziej, dla nas nadal
ważny jest kontakt osobisty. Nasi operatorzy poświęcają uwagę każdemu klientowi. Z nami mogą
mieć Państwo pewność, że nie będą zdani na łaskę algorytmów a na drugim końcu linii zawsze
będzie człowiek, który chętnie Państwu pomoże. Ważne jest dla nas, aby utrzymywać kontakt z
naszymi klientami i zapewniać im pierwszorzędny serwis, który wykracza poza ramy zwykłych
zautomatyzowanych procesów. Takie podejście pozwala nam budować długoterminowe relacje
oparte na zaufaniu, niezawodności i ludzkim podejściu.
Działamy w 5 kluczowych biurach:
ÚSTÍ NAD LABEM (CZ), DREZNO (DE), ZAGRZEB (HR), BUDAPESZT (HU) I HUNEDOARA (RO)
Posiadamy dziewięć salonów w ośmiu krajach europejskich.
Codziennie pomagamy naszym klientom w spełnianiu ich potrzeb. W ubiegłym roku obsłużyliśmy
łącznie 58 000 połączeń przychodzących, czyli średnio 4 800 rozmów miesięcznie. Najczęściej
zajmujemy się obsługą zamówień, polecamy odpowiednią odzież lub sprawdzamy aktualny stan
dostaw we współpracy z przewoźnikami. Ponadto nasi operatorzy obsługują również dużą liczbę
zapytań, przychodzących drogą mailową.
CIEKAWOSTKA
Najdłuższa nagrana rozmowa z naszym włoskim klientem
trwała niewiarygodnych 56 minut.
27